МАРКИ, ХАРАКТЕРИСТИКИ НАСОСІВ ЦВЦ-Т :
Марки | Подача (номін.), м³ /ч | Натиск, м | Натиск (макс.), м | Тиск на вході в насос, МПа, не більше | Потужність споживана насосом (макс.), кВт | Маса, кг |
---|---|---|---|---|---|---|
ЦВЦ-Т 4-2,8 | 4 | 2.8 | 5 | 1 < /td> | 0.12 | 6 |
ЦВЦ-Т 6,3-3,5 | 6.3 | 3.5 | 6 | 1 | 0.18 | 7 |
ЦВЦ-Т 6,3-3,5 | 6.3 | 3.5 | 6 | 1 | 0.18 | 6 |
УМОВНЕ ПОЗНАЧЕННЯ
Наприклад ЦВЦ-Т 6,3-3,5 ТУ 3631-036-05747979-96, де :
- ЦВЦ- тип електронасоса (відцентровий для води циркуляційний);
- Т- з торцевим ущільненням;
- 6,3- номінальна подача, м 3/год;
- 3,5- натиск, м;
ПРИЗНАЧЕННЯ
Відцентрові циркуляційні електронасоси типу ЦВЦ-Т призначені для забезпечення циркуляції води при температурі до 60°С із вмістом твердих механічних домішок до 0,01 % за масою та з розмірами до 0,1 мм у системах технічного водопостачання.
Електронасоси випускаються в од. нофазному виконанні на напругу 220 В і трифазному виконанні на напругу 380 В. Максимальна температура навколишнього середовища при експлуатації 40 ° С, відносна вологість повітря до 80 %. За типом захисту від ураження електричним струмом електронасоси відповідають 1 класу. Електронасоси не призначені для експлуатації у вибухонебезпечних та пожежонебезпечних приміщеннях.
Кліматичне виконання У3.1 згідно з ГОСТ 15150-69. Температурний клас електронасосів ТF 60.
КОНСТРУКЦІЯ
Електронасос є моноблоком, що складається з асинхронного трифазного або однофазного двигуна з синхронною частотою обертання 50 с-1( 3000 об/хв) та насосної частини.
Насосна частина складається з чавунного корпусу, робочого колеса, ліхтаря та сполучної муфти. Робоче колесо на валу кріпиться гвинтом. Вал ущільнюється торцевим ущільненням. По роз'єму корпус ущільнюється гумовим кільцем. гарячого водопостачання будівель та споруд
ОСОБЛИВОСТІ/ПЕРЕВАГИ
- В результаті застосування оригінальних конструкторських рішень нержавіючий вал насоса жорстко зафіксований на валу електродвигуна, таким чином, ротор насоса складає єдине ціле з ротором електродвигуна, дозволяючи зменшити радіальний зазор в щілинному ущільненні між колесом і корпусом насоса, знизити внутрішні перетічки і збільшити ККД. /li>