Електричні двигуни постійного струму використовуються в тих електричних накопичках, де потрібен великий діапазон контролю швидкості, більша точність підтримки швидкості обертання приводу, контроль швидкості вгору від номінального
Як розташовані електродвигуни постійного струму
Електричний двигун прямого струму базується на явищі електромагнітної індукції. З основ електротехніки відомо, що сила, визначена правилом лівої руки, дійсна на провіднику з струмом, розміщеною в магнітному полі:
f = bil,
де я є струмом, що протікає вздовж провідника, індукція магнітного поля; L - довжина провідника.
Коли провідник перетинає магнітні лінії електропередач машини, в ньому вводиться електродвигун, який спрямований проти нього проти струму в провіднику, тому він називається зворотним або протидієм (анти-E. D. C). Електрична потужність у двигуні перетворюється на механічну і частково витрачається на нагрівання провідника.
Структурно всі електроенергетичні двигуни складаються з індуктора та якоря, розділеного повітряним зазором.
Індуктор електричного двигуна постійного струму служить для створення фіксованого магнітного поля машини і складається з ліжка, основних та додаткових полюсів. Ліжко служить для кріплення основних та додаткових полюсів і є елементом магнітного ланцюга машини. На основних полюсах розташовані обмотки збудження для створення магнітного поля машини, на додаткових полюсах - спеціальна обмотка, яка служить для поліпшення умов комутації.
Якір електричного двигуна прямого струму складається з магнітної системи, зібраного з окремих аркушів, робочої обмотки, закладеної в канавках, та колекціонера працівника для подачі робочої обмотки постійного потоку.
Колектор - це циліндр, встановлений на валу двигуна, а мідні пластини обираються один від одного. У колекціонера є уступ, до якого паяні кінці ділянок обмотки якоря. Струм видаляється з колектора за допомогою пензлів, які забезпечують ковзаючий контакт з колектором. Щітки закріплені в тримачах пензля, які тримають їх у певному положенні і забезпечують необхідне натискання пензля на поверхню колектора. Щітки та тримачі щітки закріплені на траверсі, пов’язаному з корпусом електродвигуна.
& nbsp;