Тяговий двигун електровоза 4ЕДК, як і всі двигуни змінного струму, має наступні основні частини: станина, статор, ротор, підшипникові щити. Конструктивні відмінності тягових двигунів від інших електричних машин змінного струму зумовлені умовами їхньої роботи. Розміри тягового двигуна обмежені габаритом - граничними контурами локомотива. Двигуни 4ЕДК витримують значні навантаження, тряску, удари при проходженні колісних пар по нерівностях шляху, працюють при температурі навколишнього середовища від +40 до - 50 ° С, в умовах великих коливань напруги в контактній мережі. Конструкція електродвигунів 4ЕДК запобігає проникненню в них пилу, вологи, снігу.
переваги їх важко переоцінити: простота пристрою та обслуговування, висока надійність, низька вартість, нескладний пуск.
Номінальні значення параметрів двигуна span>
Найменування ПОКАЗНИКІВ | НОРМИ ДЛЯ ДРУКОЗМІРІВ | ||
4ЕДК280S10У1 | 4ЕДК280М10У1 | < 4ЕДК280L10У1 | |
Номінальна потужність, кВт | 45 | 60 | 75 |
Номінальна напруга, В | 220/380 | 220/380 | 220/380 < /td> |
ККД, % | 91,5 | 91,5 | 91,5 |
Частота електричного струму, Гц | 5- 50 | 5-50 | 5-50 |
Частота обертання синхронна, об/хв. | 575 | 575 | 575 |
ПВ% | 40 > | 40 | 40 |